מי אנחנו

גיל האדם 1

גיל כרונולוגי, שכלי, רגשי, ביולוגי ונפשי. מהם הגילאים האלה, כצד נוכל לזהות אותם באדם. התמקדות בקשר בין הגיל הנפשי והרגשי.

לצפייה בשיעור »

גיל האדם 2

המשך השיעור על גילאי האדם. מהם הסימנים שיעזרו לי לאבחן את הגילאים השונים באדם. כיצד מתחיל השינוי, למה צריך להתבגר, הבדל בין גבר לאישה ועוד…

לצפייה בשיעור »

האדם והמכונה

הקשר שבין התפתחות האדם והמכונה. יכולת הבחירה שלנו, שאלת חינוך הילדים והמכונות בחייהם, עד לאן המכונה יכולה להגיע בהתפתחותה והאם תתעלה מעל האדם ועוד…

לצפייה בשיעור »

כח המחשבה 2

המשכו של השיעור כוח המחשבה 1. עוסק במה ראוי/ לא ראוי לאדם שיחשוב, חשיבה קולקטיבית הדיאלוג בין אדם בודד לכלל. בקודים התנהגותיים. פחד ודאגה , כיצד לתרגל חשיבה חיובית ועוד….

לצפייה בשיעור »

כף יד 4

המשך נושא כף היד, והפעם על משמעות חזית כף היד לעומת גב כף היד, המחיצות שבאצבעות, פירוש גמישות האגודל ועוד…

לצפייה בשיעור »

כשרון מולד

בשיעור היום נעסוק בבחירת הכשרון והייעוד של האדם. האם ניתן לבחור אותו מהרגש ולא מהשכל? והאם חוויות בילדות משפעיות עליו כאשר אנו בוגרים.

לצפייה בשיעור »

רוע

האם יש דבר כזה הנקרא רע? מה זה רע? רע כהיפך מטוב, מה תפקידו. רע כהגדרה ובחירה. סיפור איוב ועוד

לצפייה בשיעור »
דילוג לתוכן